вторник, 18 юни 2019 г.

ОБУЧЕНИЕ НА ПРЕПОДАВАТЕЛИ СУГЕСТОПЕДАГОЗИ
Обучение в Университетски курс-Тренинг „Сугестология и Сугестопедия „
Информация относно изискванията за кандидатите-
на телефонен номер 0887 778 220 Искра Борисова
Сугестопедия е уникален революционна методика, която ускорява обучението и води до по-бързо запомняне чрез откриване и активизиране на скритите резервни способности на ума и подсъзнанието, в условия на радост и ненапрегнатост, със средствата на изкуствата и психологията.Сугестопедичната система на обучение е оценена от 13 научни международни и национални комисии, като например в това число: комисии от министерството на народното здраве и министерството на просветата на РБ през 70те години, 25-членна комисия на ЮНЕСКО, която посещава България през 1978 година и дава заключение, че това е изключително резултатна и ефикасна методика на обучение за много предмети и много групи обучаеми
СУГЕСТОЛОГИЯ - наука за приложението на внушения в преподаването, предимно чужди езици и технология за бързо четене (от лат. Suggesio - предложение). Сугестологичните знания и закони се прилагат в успех в целия свят и в областта на търговията, бизнеса, спорта и в медицината.

Предложението се основава на феномена хипермнезия (super-memory), която се появява, когато информацията е представена на несъзнателно ниво в големи масиви - в обема на учебник или цял учебник в един урок по обучение, т.е. 10-100 пъти повече от традиционния урок по обучение.
Съвременната психология на обучението разграничава два основни начина на възприятие:
- начин на съзнателно възприятие (начин на осъзнаване);
- режим на несъзнателно възприятие (субсенсиален режим).
Експерименталните проучвания на предполагаемите учени са показали висока ефективност на обучението с използването на субсензивен обхват на възприятието, който позволява използването на скрити резерви на човешката памет.
Например, в Института за висша нервна дейност и неврофизиология на Академията на науките на СССР учениците са седнали пред екрана и са представени със списък на чужди думи с превод, така че на всеки две думи това отнема само 0.1 секунди. И въпреки че в този режим не можеше да се прочетат думите, но беше невъзможно да се разпознаят думите, в рамките на няколко дни от този вид работа, 60% от думите бяха използвани за усвояване на нивото на разпознаване. Като цяло, за 10 дни от такова обучение, ученикът е запомнил до 6000 чужди думи. Нещо повече, по време на контролната проверка след година и половина се оказа, че поне половината от думите са останали в паметта дори на тези, които през това време не са използвали придобитите знания на чужд език. А това е около 3000 думи. Не толкова малко, като се има предвид, че 1500 думи са достатъчни за независима комуникация в ежедневието и 2500 думи за четене на вестници без речник.
Проведени са експерименти, при които с помощта на развита група учени, намекваща кибернетика за 20 дни, хората усвояват типизиране, бързи техники за четене и основи на три чужди езика.
На московската международна изложба за видеоелектронно изучаване на езици EXPOLINGUA-86, използвайки метод на преподаване, всеки от посетителите научил основите на всеки език, който го интересува, до арабски и китайски, в няколко класа.
Понастоящем никой не се съмнява в перспективата за предполагаем метод напреподаване. Институтът по висша нервна дейност и неврофизиология на Академията на науките на СССР даде становище за безвредността на този метод на обучение за хората, включително и за учениците. Въпреки това, не се препоръчват находчиви методи за употреба от деца под 12-годишна възраст и хора с психични заболявания.
Сега, по някаква причина, подсказващите методи са наричани "25-та рамка". Името не е научно правилно, тъй като основната задача на „25-та рамка“ не е да се запомни информацията, а да се убеди човек да предприеме някакви действия, например, за да си купи продукт. В допълнение, при използване на "25-кадър" полезна информация се поставя само на всеки 25-ти кадър, т.е. само 4%, а останалите 96% от кадрите се губят. В методите за предложения се използват всички 100% от кадрите. Въпреки това, психофизиологичната основа и внушението, и "25-та рамка" - механизмите на внушение, използващи несъзнателни стимули.
изводи:
SUGHESTOLOGICAL METHODS поради ефекта на SUPER MAGNIFICATION , възникващ в процеса на представяне на образователна информация на несъзнателно ниво, ви позволява да запомняте до хиляда чужди думи дневно, да четете книги на скорост от 10 секунди, да се отървете от различни лоши навици (пушене, преяждане и др.) ,
Методът Сугестопедия е основан на изследвания на възможностите на човешкия мозък и достиженията на методиката, психологията и лингвистиката. Методът СУГЕСТОПЕДИЯ е по-различен начин на обучение, създаден от българския лекар и психотерапевт професор Георги Лозанов. През 1978 г. методът е официално и международно признат от комисия към ЮНЕСКО за най- добър метод за обучение




Искра Борисова Viber 00 359 887 778 220 skype ISKRA BORISOVA ATANASOVA email iskraborisova2011@gmai.com
Чувствам живота си осмислен, когато вдъхвам вяра в моите курсисти и студенти, вяра в собствените им уникални сили, енергия и умствени възможности...Език не се учи, Език се проговаря , чувства се, живее се в него , овладява се със страст и радост.., не с правила, не с норми , а със сърце, с Цялото Сърце и с Ума ..

Кога човек се научава да говори смело на един нов език?
Първо, когато той сам се реши да направи малка крачка в тази посока. Когато е готов да се обвърже с красотата и емоцията на този език. Защото, какво е езикът? Дали той е просто едно съчетание от лексикални и граматически единици и структури или носи нещо повече? Носи ли културата, естетиката, начина на мислене и възприятие за света на цяла една нация? А защо не и на съвкупност от нации?
Как сугестопедията ни помага толкова много по пътя?
Потегляме по пътя на знанието по един съвършено нов и непознат за нас начин! Излизаме от класната стая, за да се пренесем в едно вълнуващо пътешествие, което ще ни вдъхнови, зареди с приятни изживявания и ще напълни нашите куфари със знания, за които дори не сме и подозирали. Нужен ни е месец, за да обиколим всички сцени, на които ще се изявяваме без страх от грешка, ще общуваме с красиви непознати и ще опознаваме света през очите на вдъхновението, приказността и високата мотивация. Живот като на сцена! Защо не? Нека да изживеем този чисто нов или познат за нас език през всичките си сетива, доверявайки се на съзнанието си, на тялото си и на целия процес.
Искра Борисова Viber 00 359 887 778 220 skype ISKRA BORISOVA ATANASOVA email iskraborisova2011@gmai.com
Чувствам живота си осмислен, когато вдъхвам вяра в моите курсисти и студенти, вяра в собствените им уникални сили, енергия и умствени възможности...Език не се учи, Език се проговаря , чувства се, живее се в него , овладява се със страст и радост.., не с правила, не с норми , а със сърце, с Цялото Сърце и с Ума ..
Методът Сугестопедия е обявен от ЮНЕСКО още през 70-те за най-лесен начин за учене без напрежение. С него учите не само над три пъти по-бързо, но помните по-дълготрайно и преодолявате притеснението да говорите пред приятели и познати. Сугестопедията е дело на българският учен проф. д-р Георги Лозанов.
няма домашни
в часовете се говори САМО на английски
преподавателят е обучен от самият проф. д-р Лозанов!
интересно е , магнетично е за ума ви!

Искра Борисова е специалист, който обучава не само студенти възрастни в ускорен английски език, но и колеги преподаватели и директори на езикови гимназии и езикови центрове в България в специалната методика за ускорено проговаряне на език Сугестология и Сугестопедия, Ускорено интензивно учене с Мнемоника, гимнасткиа и скоростно четене.. Борисова е завършила Линвистика с Английски и Руски език и „Сугестология, Сугестопедия и Ускорено учене” на проф. д-р Георги Лозанов, откривателят на световно известната наука Сугестология и нейната практическа реализация Сугестопедия и Суперлърнинг за скоростно запаметяване и развитие на ума при изучаване на чужди езици Методиката за ускорено запомняне и скоростно учене Сугестопедия стана вече класически популярен в цяла Европа, САЩ, Канада, Русия и Япония като най-резултатният в света интензивен метод на изучаване при изучаване на чужди езици, както и при всяка учебна подготовка за изпити по всички дисциплини.
Методът Сугестопедия е основан на изследвания на възможностите на човешкия мозък и достиженията на методиката, психологията и лингвистиката. Той води до силни резултати- езикът се научава от три по пет пъти по-бързо ! Методът СУГЕСТОПЕДИЯ е по-различен начин на обучение, създаден от българския лекар и психотерапевт професор Георги Лозанов. През 1978 г. методът е официално и международно признат от комисия към ЮНЕСКО за най- добър метод за обучение





Как да използвате по-голям капацитет от мозъка си. Как да разкриете своите умствени ресурси.
Как да се концентрирате бързо и лесно. Как да тренирате вниманието си.
Как да запомняте информация за минути, начини за запомняне на цифри и думи на чужди езици. Как да запомняте сложни текстове, цитати, речи, факти, имена, хора.
Как да определите смисъла на текста. Седемте златни правила за бързо четене.
Намаляване на стреса и напрежението с автогенна тренировка. Как да се забравят неприятните емоции, които пречат. Първи стъпки.
Събуждане на вътрешните ресурси чрез използване на въображение. Самохипноза и антихипноза.
Кинестетични упражнения за подобряване на връзка ум-тяло. Методи за развитие на лични качества и методи за възстановяване.





Методът Сугестопедия е основан на изследвания на възможностите на човешкия мозък и достиженията на методиката, психологията и лингвистиката. Методът СУГЕСТОПЕДИЯ е по-различен начин на обучение, създаден от българския лекар и психотерапевт професор Георги Лозанов. През 1978 г. методът е официално и международно признат от комисия към ЮНЕСКО за най- добър метод за обучение
Вярвам, че – хората имаме необятен потенциал – трудностите са уроци, които носят важни послания – малка промяна в мисленето ни може да доведе до големи промени в живота – щастието е естественото ни състояние За връзка email iskraborisova2011@gmail.com skype ISKRA BORISOVA ATANASOVA Искра Борисова преподава Английски, Гръцки и Руски език с методиката за ускорено овладяване на чужд език Сугестопедия- Ускорено учене -Accelerated learning. Тя е психолингвист, сугестолог, психотерапевт, преводач и преподавател. Дипломирана с отличие лично при създателя на световно известната методика за ускорено запомняне проф. д-р Георги Лозанов в пълен университетски специален курс Сугестология и Сугестопедия. . Методът СУГЕСТОПЕДИЯ е по-различен начин на обучение, създаден от българския лекар и психотерапевт професор Георги Лозанов. През 1978 г. методът е официално и международно признат от комисия към ЮНЕСКО за най- добър метод за обучение. При сугестопедичния курс Английски език се поднася със специален сугестопедичен учебник с автори проф.д-р Георги Лозанов ПРОФ.Д-Р Евелина Гатева и доц. Мирослава Кьоних, с ролеви упражнения и лекота. Доказано е , че това активира мозъка и се запаметява 5 пъти по-бързо! През 30-годишния си професионален опит на учител, старши експерт в две български министерства, преподавател във Великобритания, Унгария и България, тя непрекъснато развива и обогатява уменията си за обучение на студенти,учители и възрастни хора в практическо скоростно овладяване на езика с методите на сугестологията, театъра, изобразителните изкуства , музиката и чрез специални психологически похвати, както и с най-новите иновации в областта на Неврофизиология и Психофизиология на мозъка. Искра Борисова подготвя както курсисти и студенти , така и преподаватели и директори на училища и езикови центрове и извършва преводи за европейски и български институции
Методът Сугестопедия е основан на изследвания на възможностите на човешкия мозък и достиженията на методиката, психологията и лингвистиката. Методът СУГЕСТОПЕДИЯ е по-различен начин на обучение, създаден от българския лекар и психотерапевт професор Георги Лозанов. През 1978 г. методът е официално и международно признат от комисия към ЮНЕСКО за най- добър метод за обучение

The Seven Laws of Suggestopedia Love Freedom Conviction of the Teacher Manifold increased study materal volume Global – partial, pa...